Wednesday, June 13, 2007

Lecture #5: BE AWARE OF THE FRIEND ZONE


Όλοι γνωρίζουμε τον θαρραλέο Jack Bauer από την σειρά 24. Ο μεγάλος αντίπαλος του Jack δεν είναι οι τρομοκράτες. Είναι ο χρόνος. Γιατί αν δεν είχε μόνο 24h για να σώσει τον κόσμο θα ήταν πιο cool, θα κοιμόταν και μπορεί και να πήγαινε και για κανένα ποτό μέχρι τον επόμενο τρομοκράτη που θα βρεθεί ανάμεσα σε αυτόν και τα «guns» του. Ακριβώς έτσι και ο κάγκουρας εφαψίας που κάνει attack με στυλ, παλέυει με τον χρόνο. Είναι σαν να έχει ένα ρολόι όμοιο με αυτό της σειράς 24 να μετράει αντίστροφα. Μόνο που στη περίπτωση του κάγκουρα που κάνει attack η περίπτωση αποτυχίας είναι πολύ πιο οδυνηρή από το να τιναχτεί απλά ο πλανήτης στον αέρα. Αν χάσει, χάνει το sex.
Γιατί κινδυνεύει όμως από τον χρόνο? Ο σωστός εφαψίας πέφτουλας δεν ορμάει κατευθείαν με σεξουαλικό προσανατολισμό. Είναι cool και δείχνει αδιάφορος για το sex. Οι γυναίκες θέλουν όσο και οι άνδρες το sex (αν όχι περισσότερο) αλλά όντας πιο εγκεφαλικές σπάνια ενθουσιάζονται από την καταμέτωπο και χυδαία προσέγγιση. Έτσι ο σωστός κυνηγός οφείλει να είναι πιο συγκρατημένος και «φιλικός». Οφείλει να δείξει ότι είναι ταυτόχρονα ακίνδυνος και ενδιαφέρον τύπος. Για αυτό και θα δεχθεί να συζητήσει για διάφορα θέματα, να πάει για φαγητό μαζί της, καθώς και να ακούσει όλα τα βαρετά πράγματα που νομίζει ότι απαρτίζουν την προσωπικότητά της. Εδώ βρίσκεται όμως το κρίσιμο σημείο. Γιατί αν ο φίλος μας καθυστερήσει υπερβολικά να κάνει την τελική κίνηση και γίνει υπερβολικά φιλικός θα καταλήξει να γίνει ο «φιλενάδας». Κάτι τέτοιο είναι καταστροφικό καθότι έχει πλέον μπει στο γνωστό “Friend Zone”. Είναι ένας χώρος στο μυαλό της όπου βρίσκονται όλοι όσοι προσπάθησαν να την ρίξουν, απέτυχαν και συνέχισαν να της μιλούν. (Εννίοτε βρίσκονται και κάποιοι που πράγματι νιώθουν φίλοι της-ΠΟΤΕ δεν θα καταλάβουμε γιατί). Ο χρόνος που έχει κάποιος προτού εισέλθει στο “Friend Zone” είναι μερικές “n” ώρες. Ο ακριβής αριθμός τους ποικίλει ανάλογα με την τύπο του θυληκού αλλά είναι πάντα μικρότερος του 24.
Ο μαθηματικός τύπος είναι:
Κ ώρες συζήτηση σε κλαμπ ή φαγητό + Τ ώρες στο τηλέφωνο = μικρότερο του 24

Προσοχή, οι n ώρες μπορεί να γίνουν συνεχόμενα (τότε δεν υπάρχει τηλέφωνο) ή σε διαδοχικές ημέρες.
Προσοχή, αν το Τ είναι μεγαλύτερο του 2h τότε έχεις βάλει γερές βάσεις για να γίνεις φιλενάδας.

Από την στιγμή που κάποιος θα μπεί στο Friend Zone είναι σχεδόν αδύνατο να την ρίξει. Από Γιώργος έγινε Γιωργάκης και έβαλε καλή υποψηφιότητα για καληνυχτάκιας.

References :
http://www.youtube.com/watch?v=G1-COyU0yIo&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=bDkhYP-H0dI
http://www.youtube.com/watch?v=KHKX-rwpAHY

13 comments:

Anonymous said...

O Bauer lete na tis rixnei eukola?

Anonymous said...

Σίγουρα! Ο Bauer είναι άλλωστε..!

Εγώ θα έπεφτα άνετα.

George Evelyn said...

Μία παρατήρηση...

Ο εφαψίας και ο πέφτουλας είναι δύο τελείως διαφορετικές έννοιες και δεν πρέπει να συγχέονται. Το να αποκαλείς τον εφαψία "πέφτουλα" είναι σαν να συγκρίνεις μήλα με αρχίδια.

Ο πέφτουλας δεν έχει ελπίδα. Γεννήθηκε πέφτουλας και πιθανότατα θα πεθάνει πέφτουλας. Τον καθοδηγεί αποκλειστικα η σεξουαλική επιθυμία η οποία -προς θεού- δεν έχει τίποτα το επιλήψιμο αλλά δεν είναι αρκετή..

Στο άλλο χέρι, ο εφαψίας μπορεί να κερδίσει το θηρίο, έχει δυνητικά την ικανότητα να τα καταφέρει, να ανατρέψει τις πιθανότητες. Με άλλα λόγια να χρησιμοποιήσει το μυαλό του και να παίξει μπάλα καταπολεμώντας την όποια θολούρα* που μπορεί να προκληθεί στο πεδίο της μάχης. Να σημειώσουμε ότι ο "καλός" εφαψίας διαθέτει βαθιά γνώση της θεωρίας της εξέλιξης. Αντιλαμβάνεται ότι μόνο μέσω του Δαρβίνου θα πλησιάσει τους πρόποδες του βουνού που κοινότυπα αποκαλείται "γυναικεία φύση". Η γνώση αυτή είναι πρακτικά και το πιο βασικό του όπλο και μέχρι σήμερα δεν τον έχει απογοητέυσει ποτέ. Γι'αυτό εξάλλου είναι και φανατικά αντίθετος με την "θεωρία" του νοήμονος σχεδιασμού (intelligent design).


*Η θολούρα αυτή (ή αλλιώς berzerg) μπορεί να προκληθεί μεταξύ άλλων λόγο ύπαρξης Χρόνιας Καβλίτιδας (Χ.Κ.) είτε ξαφνικού εντοπισμού "στόχου" ο οποίος στιγμιαία εντυπωσιάζει (τονίζω την λέξη στιγμιαία) και του δημιουργεί μια αίσθηση αδυναμίας και φόβου. Κακώς.

Narkisos said...

Αγαπητέ George,

Κάποιες παρατηρήσεις:
• Ο εφαψίας υπό προϋποθέσεις γίνεται να καταλήξει πέφτουλας. Όταν είναι σε αλαλάζουσα κατάσταση και χρειάζεται περισσότερο από την συνηθισμένη δόση «αγγίγματος» θα την πέσει σε θηλυκά. Αν την πέσει άκομψα και το κάνει κατά συρροή γίνεται άμεσα πέφτουλας. Επομένως καμιά φορά τα μήλα συνδέονται με τους όρχεις όπως γλυκύτατα το έθεσες.
• Σχετικά με τον Δαρβίνο συμφωνούμε απόλυτα. Όσο πιο διαβασμένος είναι ο εφαψίας και όσο καλύτερα γνωρίζει τα εξελικτικά τερτίπια τόσο καλύτερος θα είναι στους εφαψισμούς του. Παρόλαυτα και ο πέφτουλας μπορεί να είναι γνώστης των εξελικτικών θέσεων και μηχανισμών. Ο πέφτουλας απλά την πέφτει συνέχεια, δεν εφαψίζει μόνο και δεν μπορεί παρά τις γνώσεις του να πάψει να είναι άγαρμπος και κατά κανόνα ΤΑΚ(ckeck lecture#4).
• Από τα παραπάνω ελπίζω να αντιλαμβάνεσαι ότι ο εφαψίας γίνεται να είναι και πέφτουλας, ενώ απλά δεν ισχύει το αντίστροφο.


Και κάτι ακόμα: Είχαμε πολλά χρόνια να ακούσουμε τον όρο «μπερζερκ». Από τα πολύ παλιά video games. Το μπερζερκ όμως στην αγγλική γράφεται “berserk”.

Keep on reading.

Anonymous said...

μια σημαντική παρατήρηση είναι η εξής. Ο εφαψισμός περιλαμβάνει και τρίψιμο σε αντίθεση με το απλό χούφτωμα. Περισσότερα εδώ:
http://en.wikipedia.org/wiki/Frotteurism

George Evelyn said...

Αγαπητέ Νάρκισε,

Δεν χρειάζεται να παίζουμε με τις λέξεις. Νομίζω ότι εν τέλει λέμε πρακτικά το ίδιο πράγμα...εάν ξαναδιαβάσεις προσεκτικά το comment μου θα διαπιστώσεις ότι αναφέρω: "έχει δυνητικά την ικανότητα να τα καταφέρει, να ανατρέψει τις πιθανότητες.". Αυτό σημαίνει ότι, ΝΑΙ, ο εφαψίας δεν είναι απαραίτητα πετυχημένος ή μη-πέφτουλας. Εχω γνωρίσει κατά καιρούς πολλούς εφαψίες οι οποίοι κάνανε και κάνουν λάθη. Δεν τους κατηγορώ. Είναι δύσκολα εκεί έξω.

υ.γ. να με συμπαθάς για το ορθογραφικό. Ναι, η λέξη berserk γράφεται έτσι. Έίναι καιρός τώρα που είδα για τελευταία φορά τον όρο γραμμένο...
έχει επίσης ενδιαφέρον να δώσουμε την ακριβή έννοια της λέξης αυτής όπως αυτή διατυπώνεται σε γνωστό λεξικό:


ber-serk
–adjective 1. violently or destructively frenzied; wild; crazed; deranged: He suddenly went berserk.
–noun 2. (sometimes initial capital letter) Scandinavian Legend. Also, ber·serk·er. an ancient Norse warrior who fought with frenzied rage in battle, possibly induced by eating hallucinogenic mushrooms.

George Evelyn said...

Να προσθέσω τέλος ότι είναι επιτακτική η ανάγκη να διαχωριστεί η κυριολεκτική και η μεταφορική έννοια της λέξης "εφαψίας". Είναι κρίμα οι αναγνώστες να συγχέουν τις έννοιες και να βγάζουν λάθος συμπεράσματα. Ο εφαψισμός με την κυριολεκτική του σημασία είναι σίγουρα κάτι το επιλήψιμο εάν όχι και παράνομο. Αντιθέτως, ο εφαψίσμός με την μεταφορική του έννοια είναι κάτι θεμιτό έαν όχι και κοινωνικά απαιραίτητο.
Έτσι λοιπόν, πολυ φοβάμαι ότι αν και η προσπάθειά σας είναι καλή, δεν ξεκαθαρίζει κάποια πράγματα και δημιουργεί σύγχυση στον ταλαίπωρο αναγνώστη με την εισαγωγή περίπλοκων ή ξενόφερτων όρων (όπως το ατυχές Ε.Β.Ε. αντί του πολύ απλού "πόντοι").
Θα χαρώ πολύ να βοηθήσω στην πολύ ωραία προσπάθεια που κάνετε σε αυτό τον ηλεκτρονικό χώρο.

Anonymous said...

@george evelyn

Ο εφαψισμός ανήκει στις παραφιλίες και η έννοια του είναι καλά καθορισμένη στη διεθνή βιβλιογραφία. Όσον αφορά στην μεταφορική έννοια του εφαψισμού, αυτή μάλλον βρίσκεται στο μυαλό σου μόνο...αν θες γίνε περισσότερο συγκεκριμένος...

George Evelyn said...

@sg

Ο εφαψίας αγαπητέ δεν είναι είναι μια απλή έννοια.Είναι ένα "state of mind".λυπάμαι εάν δεν μπορείς να ακολουθήσεις μερικές απλές λεκτικές συμβάσεις και να οδηγηθείς στην Αλήθεια.

Narkisos said...

Αγαπητέ George,

Είπες: «Ο εφαψισμός με την κυριολεκτική του σημασία είναι σίγουρα κάτι το επιλήψιμο εάν όχι και παράνομο. Αντιθέτως, ο εφαψίσμός με την μεταφορική του έννοια είναι κάτι θεμιτό εάν όχι και κοινωνικά απαραίτητο.»

Ενώ παράλληλα χαρακτήρισες τους αναγνώστες ταλαίπωρους : «σύγχυση στον ταλαίπωρο αναγνώστη»

Μα αξιαγάπητε George πόσες και πόσες φορές το ίδιο άτομο δεν αμφιταλαντεύεται ανάμεσα στην κυριολεκτική και την μεταφορική εφαρμογή του εφαψισμού.
Και για να είμαστε ειλικρινείς ο κάθε εφαψίας ξεκινάει με την μεταφορική έννοια του όρου, για να προχωρήσει όσο τον παίρνει στην συνέχεια με την κυριολεκτική εφαρμογή του εφαψισμού. Θα έπρεπε να το ξέρεις αυτό.
Επομένως οι γραμμές και τα όρια είναι βρίσκονται σε τέτοια «θολούρα» (δικό σου όρο χρησιμοποιώ) που είναι αδιανόητο να πεις με βεβαιότητα τι συμβαίνει. Εκεί άλλωστε βρίσκεται και όλη η μαγεία, στον εφαψία δηλαδή που ενώ αποσκοπεί σε ένα πρακτικό ωμό εφαψισμό οι γύρω του που μπορεί να τον υποψιάζονται νομίζουν (στην χειρότερη περίπτωση) ότι απλά «εφαψίζει» με την μεταφορική έννοια και χαριτολογεί ενώ την ψιλοπέφτει σε κάποιο ανυποψίαστο θύμα.

Pharao said...

George,

den mas eipes: esu eisai efapsias i peftoulas? Giati edikses sxedon thigmenos apo mia diki sou pareksigisi. Kai an eisai efapsias tote kuriolektis kai paranomeis i eisai tis "metaforikis" plevras?

George Evelyn said...

Περήφανα, δηλώνω εφαψίας. Με την "μεταφορική" έννοια.

ταλαίπωρος αναγνώστης είναι αυτός ο οποίος δεν έχει εισαχθεί σωστά στο mentality και την ανάλογη ορολογία..
Είναι σαν κάποιος να αναγκάζεται να διαβάσει ένα επιστημονικό paper πυρηνικής φυσικής χωρίς πρώτα να έχει τελειώσει το λύκειο.

Δεν θα επιμείνω επί του θέματος. keep up the good work. θα λάβετε περαιτέρω σχόλια και κείμενα. Πληροφορούμαι ήδη ότι δύο ερασιτέχνες του χώρου που εδράζονται στην Γηραιά Αλβιώνα επιθυμούν να συνδράμουν με το να μοιραστούν μερικές από τις δικές τους ιστορίες.

Narkisos said...

Agapite George,

den exeis para na peis stous filous sou na epikoinwnisoun mazi mas me e-mail sto

greeklovers.narkisos@gmail.com